שאלה: שמעתי על תקנה חדשה של משרד הרישוי לגבי בדיקת זיהום אויר ברכב המבוצעת בטסט השנתי, במה מדובר ?
תשובה: כפי תקנה 318 א' מ-28.3.06 מחויב כל רכב עם מנוע בנזין משנת ייצור 1995 ומעלה לבצע בדיקת זיהום אויר הנקראת בדיקת 4 גזים, מטרת הבדיקה היא לאתר האם בעשן הנפלט מהרכב יש ריכוז הגבוה מהמותר של 4 הגזים . רכב שריכוז הגזים גבוה מהמותר – לא יעבור את הטסט .

שאלה: נכשלתי בטסט בבדיקת זיהום אויר , מה עלי לעשות ?
תשובה: מרבית הכישלונות בבדיקת זיהום אויר נגרמות כתוצאה מהיוצרות פיח בעת שריפת הדלק במערכת הדלק של המנוע . הסרת הפיח תפתור את הבעיה . "“גולדלייבל 10,000 “ הוכח כפותר בעיה זו .

שאלה: המנוע של הרכב שלי "מגמגם" , מה עלי לעשות ?
תשובה: הפיח הנוצר במנוע בעת שריפת הדלק סותם את המזרקים (אינג'קטורים) , כתוצאה מכך הזרקת הדלק למנוע אינה אחידה , הבעירה במנוע אינה אחידה וכתוצאה מכך תפקוד המנוע אינו תקין והמנוע "מגמגם" .
“גולדלייבל 10,000 “ יסיר את הפיח שהצטבר במזרקים , הזרקת הדלק תהיה אחידה ויעילה , המנוע יתפקד כראוי .

שאלה: המנוע של הרכב אינו "סוחב" , מה עלי לעשות ?
תשובה: אחת הבעיות הגורמות לירידה בהספק המנוע היא הצטברות פיח בשסתומים אשר גורמת לדליפת לחץ מהצילינדרים .
דליפת לחץ מהצילינדרים גורמת לירידה בהספק המנוע .
"גולדלייבל 10,000" יסיר את הפיח מהשסתומים ויצמצם את דליפת הלחץ מהשסתומים , כך שהספק המנוע יעלה .

שאלה: מה רצוי לעשות כדי להקטין את צריכת הדלק במכונית ?
תשובה: צריכת דלק מופרזת במכונית נגרמת כתוצאה מהיווצרות פיח על חיישן החמצן שאחראי לבקר ולאזן את תערובת הדלק והאוויר במנוע , היווצרות פיח על החיישן פוגעת בתפקודו והתערובת של דלק-אוויר המועברת למנוע אינה תקינה ואחידה דבר שגורם לבזבוז דלק מצד אחד ולתפקוד ירוד של המנוע .
"גולדלייבל 10,000 " מסיר את הפיח מחיישן החמצן ומאפשר תפקוד יעיל שיגרום לצריכת דלק תקינה .

שאלה: מי מייצר את "גולדלייבל 10,000 " ?
תשובה: "גולדלייבל 10,000 " מיוצר ע"י חברת "LIQUI MOLY " מגרמניה , החברה מדורגת בין החברות הגדולות לייצור שמני רכב ותוספים לרכב בגרמניה ובאירופה .

 

 
 

יצירת קשר

שם איימיל הערות